perjantai 20. huhtikuuta 2012

Ihastus

Anteeksi nyt päivitystauko taas vaihteeksi, mutta ehdin jo uskomaan, että kaikki voisi olla toisin .Tulin siihen tulokseen, että ei voisi. 

Nyt kevään ja karmean kuntokuurin tullen olen tunnustanut itselleni enemmäin kuin semijuoppo a-klinikan hoitsulle: Olen ihastunut työtoveriini! Hän on minua vaativammassa hommasa, vaaleatukkainen, sinisilmäinen, tarpeeksi pitkä sietämään korkokantakenkiä ja pettävän rauhallinen. Oijoi!

Ykskaks yllättäen minulla on asiaa Jaskalle joka päivä, kaikkialla ja aina. Epäilen, että mies jo aistii läähätykseni, vaikka olisi aivan toisella paikkakuntaa. Mutta kun se vaan on niin - - vaalea, sinisilmäinen ja rauhallinen.Ja ei se aivan rauhallinen ole hänkään. Kävi minun huoneessani viime viikolla melkoisen turhanpäiväisen asian kanssa, kun miestä ei muuten meinaa saada meidän taloomme kirveelläkään. 

Selvää fantasiamatskua. Ja ehkä jotain muutakin. Ihanaa!

2 kommenttia: