perjantai 20. huhtikuuta 2012

Seksiunelmia

Kerronpa teille minulle rakkaan muiston, joka minua tässä puutostilassa lohduttaa. Oli kesä Helsingissä ja olin tavannut parimetrisen uskomattoman kauniin kehon omaavan miehen, jolla oli veistokselliset kasvot ja pitkä ponnari.

Teennäisestä  ylimielisyydestään huolimatta, mies retkahti minuun ihan kunnolla. Luulen syyn olleen seksin. Se oli mieletöntä.

Eräs kaunis kesäpäivä alkoi siten, että uusi poikaystäväni (päh, tuttava se vasta oli) oli ostanut minulle jotain jännää. Kaivelin pussia ja puristin. Suustani sähähti kirosana, mutta irti en päästänyt. Veijari oli ostanut minulle kunnioittavan kokoisen dildon yksinäisiin iltoihin (emme olleet vielä päässeet petipuuhiin).

Päätimme kokeilla tuotetta saman tein. Toisin kuin monet rakastajistani, hän osasi olla hellä juuri oikealla tavalla. Hän ei lähtenyt runnomaan muovimunaa sisääni siltä siunaamalta vaan alkoi vain kiihottaa minua. Ja hyvin hän kiihottikin.

Tuuren pitkäsormiset kädet liukuivat rinnoillani ja  hän puristi ne kouriinsa siten, että näin selälläni maatessani kaksi kivikovaksi kiihottunutta pyöreää kappelin kattoa. Kappeleiden kattoja koristivat yhtä lailla kivikoviksi koristekiviksi vaivatut nänninpääni. Siinä minä makasin, käytännöllisesti katsoen vieraan miehen kanssa, nännini  kivikovina nuolemisesta ja imemisestä ja vatsanpohjani hätääntyneesti muljahdellen. Olin täysin alasti omalla parivuoteellani ja minua rakasteli täysissä pukeissa oleva mies, joka käytti pelkkiä käsiään ja suutaan.

Lopulta vaatteet riittivät hänellekin. En voinut muuta kuin ihailla Tuuren pitkiä vahvoja lihaksia ja sitä, miten taitavasti hän kuori minun ahdistuneen ja häpeilevän naisenalkuni esiin kaikkien suojakerrosten alta. En muistanut silloin enkä muista nyt, kuka olisi saanut minut siinä määrin poissa tolaltani. Ihoni väreili, rintani olivat kivikovat odotuksesta. Niitä suorastaan särki. Nännini olivat paisuneet mansikan suuruisiksi ja jalkovälini oli kostea kuin itse Amazonas.

Sitten Tuure teki virheen. Hän halusi ottaa minut auringonpaisteisessa huoneessa lähetyssaarnaaja-asennossa. Minä yritin hädissäni supattaa: "Mä en saa helposti. Mitä jos takaapäin...?" Tuurea hymyilytti. "Vai et saa? Mistäs se johtuu?", hän kuiskasi kiihotuksesta kuumottavaan korvaani. Päätin vastata rehellisesti. "Multa vaan ei tuu helposti. ", tokaisin.

Haaste välähti Tuuren silmissä ja sillä sekunnilla hän kellautti minut selälleni vuoteeseen, avasi jalkani ja nuolaisi klitoristani. "Mä en tuu suusek...", aloin selittää ja sitten unohdin mitä piti sanoa. Tuuren kieli helli alapäätäni monin eri tavoin. Se liukui sisempien ja ulompien häpyhuulien välissä, kierteli klitoriksen ympärillä ja työntyi lopulta sisääni. Tässä vaiheessa olin siirtynyt pelkkään aistimiseen puhumisen sijasta. "Vaikkei tästä orkkuja tulekaan, tää tuntuu niiiiiin hyvältä", soi päässäni ja annoin Tuuren jatkaa.

Aloin punoa auki hänen intiaanin hiusmassaa muistuttavaa tukkaansa ponnarin pidikkeestä. Miehen tukka törröttävillä nänneilläni tuntui taivaalliselta. Samaan aikaan Tuure alkoi päästä asiaan. Hän pumppasi kielelllään ja löysi pisteen, josta en aiemmin ollut ollut tietoinenkaan. Samalla hän hyväilii sormillaan häpyhuuliani ja klitoristani, jopa peppureikääni. Tunsin oloni sekavaksi, jopa oudoksi ja vääntelehdin vuoteella, kun sukupuolinen nautinto hyrräsi kehossani päästä alas.

Yhtäkkiä jäykistyin. Alapäästäni lähti epämääräinen kutina, vähän kuin heikko helinä, joka edeltää maanjäristystä. Ja maanjäristys se totta vieköön olikin. Kutina muuttui hitaaksi salamaksi, joka työntyi läpi koko kehoni ja vei kaiken järjen ja hallinnan mennessään. Laukesin niin kuin en koskaan aiemmin ollut lauennut. Vaginani supisteli holitittomasti, ylävartaloni oli kaareutunut epäluonnolliseen asentoon ja pääni - pääni näki kirjaimellisesti tähtiä. Kesken minuutteja kestävän orgasmin huomasin, että silmistäni valuu kyyneliä. Kyyneliä! Niin hyvä se jätkä osasi olla.

Vasta tämän jälkeen Tuure levitti jalkani ja työnsi kalunsa minuun. Lähetyssaarnaaja-asennossa. Jossa sain parin minuutin päästä ainakin yhtä räjähtävän orgasmin.

Ai että kun törmäisin Tuureen joku päivä uudestaan. Moni asia ei siinä suhteessa toiminut, mutta seksi ei lukeutunut niihin. Seksi oli jumalaista. Aina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti